V ponedeljek, 28. oktobra, ponovno opravim svoj dnevni pregled družbenih omrežij. Na Instagramu naletim na video, ki sta ga objavila kreatorja slovenske znamke športnih oblačil Aeon Athletics, Anže Bukovšek in Nastja Možič, in spodaj zapisala: »DISCLAIMER: Ta video je odgovor na konstantno nadlegovanje s strani Swy skupnosti – če te to ne zanima, ga preskoči, ker je škoda časa.« V videu izpostavita, da je bila Petra Parovel, ustanoviteljica podjetja SWY Brand, njihova ambasadorka prvo leto delovanja, potem pa so se njihove poti sporazumno razšle.
Prav tako sta v opisu videa poimensko izpostavila uporabnice, za katere trdita, da naj bi pod njunimi vsebinami puščale komentarje, s katerimi naj bi ju nadlegovale. Po njunih besedah sta se postavila v bran temu, kar živita že od svojega 22. leta.
Dobili smo odziv Petre Parovel v njenih zgodbah na platformi Instagram. Pojasnila je, da ve, koliko truda gre v ustvarjanje, in se ji zdi žalostno, da je dobila take obtožbe od nekoga, ki naj bi vedel, koliko energije je v tem. »Stvar pustim stati, imam dvignjeno glavo,« je dejala.
Dan zatem je Parovel objavila sliko z opisom, da je SWY kratica za »Start with You« ali po slovensko »Začni pri sebi« ter da se je to začelo, ko je želela iz svojega imena nekaj narediti in na ljudeh pustiti dober vtis. Dodala je: »Imeti vpliv je lepo, pride pa s tem ogromno interakcij z osebami, s katerimi raje ne bi imela večjega opravka v osebnem življenju.« SWY jo je po njenih besedah prerasel kot posameznico. Zdaj je odgovorna za 25 ljudi, ki se vsakodnevno trudijo in stojijo za imenom. Odgovornost za ekipo nosi prav ona, prav tako za drugo ekipo, SWY skupnost, in se zaveda, da se je zaradi te skupnosti vse nadaljevalo ter da ji je ta omogočila obstoj.
Na vse skupaj sta se odzvala tudi Možič in Bukovšek, prav tako v zgodbah na Instagramu. Zapisala sta: »Zakaj se moramo še en dan ukvarjati s tem?« Pojasnila sta tudi, da sta dobila »lep« e-mail od odvetnika, ki ju opozarja, da če videa ne odstranita, bo sprožen postopek tožbe. Dejala sta, da je bil namen videa branjenje tega, kar ustvarjata, in želita, da se to konča. Imata občutek, kot da se ne smeta postaviti zase. Možič je v videu pojasnila: »Ne vem, kako bi lahko na bolj spoštljiv način povedala svoje mnenje in branila svoj brand. Ironično je, da smo po vseh teh negativnih komentarjih mi tisti, ki naj bi posegali v ugled in dobro ime.« Bukovšek je dodal: »Zanimivo je, da je video zmotil ljudi, katerim sploh ni bil namenjen; namenjen je bil vsem negativnim komentarjem in osebam, ki so se same javno izpostavile.«
Video na njunih profilih danes ostaja. Po vsej verjetnosti bomo na platformi Instagram videli, kako se bo zgodba razpletla.
Piše: Eva Sorčan
Foto: Canva