Porsche Design ima novo zvezdo: Orlando Bloom

Porsche Design z velikim ponosom predstavlja svojega novega ambasadorja blagovne znamke za kolekciji ur in očal Orlanda Blooma. Svetovno priznani igralec, znan po svojih ikoničnih filmskih vlogah in izjemnem občtutku za stil, je tudi dolgoletni ljubitelj znamke Porsche. Zaradi njegove strasti do vrhunskega dizajna, tehničnih inovacij in funkcionalnosti, ki zaznamujejo Porsche Design, je to sodelovanje naravnost popolno.

V novi kampanji Bloom nosi legendarno uro Chronograph 1 ter sedem izbranih modelov inovativnih sončnih in korekcijskih očal Porsche Design.

Navdihujoče partnerstvo

“Velika čast mi je, da sem postal ambasador Porsche Design. Že ob prvem pogovoru sem bil navdušen nad idejo o sodelovanju. Takoj sem zaznal, da delimo skupno strast do vrhunskega dizajna in imamo podoben pogled na svet. Blagovna znamka na edinstven način prenaša brezčasno eleganco in nezamenljiv dizajn ikon, kot je Porsche 911, v življenjski slog. Ta spoj estetike športnih avtomobilov, edinstvene dediščine in ekskluzivnega stila me resnično fascinira. Veselim se, da bom del te uspešne zgodbe,” je dejal Bloom.

Stefan Buescher, izvršni direktor Porsche Lifestyle Group, dodaja: “Orlando Bloom je popolno ujemanje za Porsche Design, saj pooseblja naš življenjski slog in vrednote pristnosti, stila ter strasti do popolnosti. Kot priznani igralec z globalnim vplivom bo še dodatno okrepil prepoznavnost in ugled naše blagovne znamke. Zelo smo ponosni, da je del naše zgodbe, izjemno se veselimo sodelovanja pri navdihujočih in inovativnih projektih.”

911 med urami

V ospredju kampanje Timepiece je Chronograph 1, All Black Numbered Edition. Ta model se navdihuje po legendarnem Chronographu I, ki ga je leta 1972 zasnoval F. A. Porsche, oblikovalec slovitega Porscheja 911. Kot prvi popolnoma črni kronograf je revolucioniral industrijo urarstva, saj je bil neposredno navdihnjen z armaturno ploščo Porscheja 911. Leta 2022 je bil popolnoma prenovljen in ponovno predstavljen s strani Porsche Designa. Tako kot vse ure Porsche Design je tudi ta ročno izdelana v tovarni Solothurna v Švici, kjer se združujejo vrhunsko inženirstvo avtomobilov in umetnost švicarskega urarstva. Vizualna podoba kampanje je zasnovana v značilnih barvah blagovne znamke, črni in rdeči, ter postavljena ob bok njenemu glavnemu navdihu, Porscheju 911.

Vizionarsko sodelovanje

Osrednji model v kampanji Eyewear je ikonični P’8478, ki skupaj še s šestimi drugimi modeli sončnih in korekcijskih očal iz nove kolekcije Porsche Design Eyewear 2025 predstavlja vrhunec inovativnega dizajna. Model P’8478, ki ga je leta 1978 oblikoval F. A. Porsche, se je zapisal v zgodovino kot prva sončna očala s sistemom zamenljivih leč. Zahvaljujoč temu mehanizmu je mogoče teardrop leče hitro in preprosto zamenjati ter se tako prilagoditi različnim svetlobnim pogojem. Očala so izdelana iz izjemno lahkega titana in skoraj neuničljivega polikarbonata, ki je odporen na praske, ter združujejo vrhunski dizajn z maksimalno zmogljivostjo in trajnostjo.

Porsche Design in Orlando Bloom tako združujeta moči v kampanji, ki poudarja brezčasni dizajn, inovacije in popolnost v detajlih, vrednote, ki so globoko zasidrane v DNK te prestižne blagovne znamke.

Update cookies preferences