Pri Wellnessu Atlantis se zavedajo, da skrb za dobro počutje postaja vse bolj ključna, saj ljudje ugotavljajo, da je ravnotežje med delom in prostim časom bistveno za vitalnost in zadovoljstvo. Današnji način življenja je zelo aktiven in zahteven, zato kakovostna sprostitev ni več razkošje, ampak nuja. S prenovo prostorov obiskovalcem omogočajo celovito in konsistentno izkušnjo, ki jo lahko enostavno vključijo v svoj vsakdan.
O prenovljenem Wellnessu Atlantis, novi ponudbi in skrbi za dobro počutje v današnjem svetu smo se pogovarjali z Natašo Keršič Razinger, direktorico Vodnega mesta Atlantis in Športnega centra Millenium v BTC Cityju Ljubljana. Kot pravi, je bila prenova Wellnessa Atlantis naraven odgovor na spreminjajoče se trende in potrebe njihovih obiskovalcev. »Zaznali smo vedno večji poudarek na skrbi za dobro počutje, sprostitev in vzpostavljanje ravnovesja med poslovnim in zasebnim življenjem – še posebej po obdobju pandemije, ko so ljudje začeli iskati nove načine za krepitev dobrega počutja. Ker smo prepoznali ta trend, smo želeli izkoristiti potencial, ki nam ga ponuja naš prostor v središču mesta, in ustvariti dostopen wellness center, kjer so dobrodošli vsi, ki iščejo mir in regeneracijo,« je razložila Nataša Keršič Razinger.
Prve korake k doseganju tega cilja so s prenovo masažnega salona in počivališč naredili že leta 2020. To pa je bil samo začetek njihove dolgoročne vizije. Nadaljevali so namreč s strateškim razvojem, širitvijo in nadgradnjo. Prenovili in povezali so vse prostore, ki so namenjeni wellnessu, kar zdaj obiskovalcem omogoča celovito izkušnjo, ki jo lahko z lahkoto vključijo v svoj vsakdan.
Pobeg iz vsakodnevnega mestnega vrveža
Wellness Atlantis se razteza na 2.800 m2 in uporabnikom nudi celostno in premišljeno izkušnjo, ki je prilagojena potrebam sodobnega posameznika. »Naš glavni cilj je bil ustvariti miren prostor za sprostitev in regeneracijo v urbanem okolju, kamor lahko ljudje pobegnejo iz vsakodnevnega mestnega vrveža. Ključna novost, ki smo jo uvedli letos, je samostojen vhod z lastno recepcijo in novi garderobni prostori, kar je wellness prostorsko ločilo od ostale ponudbe Vodnega mesta Atlantis, namenjene drugi ciljni publiki, to je predvsem družinam in otrokom,« je povedala Keršič Razingerjeva. Ppo njenih besedah ta sprememba omogoča tudi, da obiskovalca spremlja sproščujoč, miren ambient od trenutka, ko prestopi prag wellnessa, pa vse do odhoda. Tako so celotno uporabniško izkušnjo povzdignili na višjo raven. Poleg prostorskih izboljšav so se osredotočili tudi na nadgradnjo njihove glavne konkurenčne prednosti, široko paleto programov, ritualov in terapij. »Povezali smo se s strokovnjaki z različnih področij, ki so nam pomagali razviti nove pristope in obogatiti priljubljene programe. Posebej smo ponosni na novi program ‘show’ vrtinčenja zraka, kjer naši in gostujoči mojstri s pomočjo posebnih svetlobnih efektov in glasbe ustvarijo nepozabno doživetje za obiskovalce. V sodelovanju z izkušeno zeliščarko pa smo dodali novo zeliščno savno, ki sledi trendu vračanja k naravi in uporabi lokalnih naravnih učinkovin. Zanimiva nedavna pridobitev je nova počivalnica s t. i. tropsko džunglo in je pravi balzam za dušo, saj je atmosfera oblikovana tudi za vse tiste, ki bi želeli delo od doma opraviti kar iz wellnessa,« je razložila.
Kakovostna sprostitev ni več le razkošje, temveč nuja
Skrb za dobro počutje postaja vse bolj ključna, saj ljudje ugotavljajo, da je ravnotežje med delom in prostim časom bistveno za vitalnost in zadovoljstvo. Današnji način življenja je zelo aktiven in zahteven, zato postaja kakovostna sprostitev nujna in ni več le razkošje. V Wellnessu Atlantis so na voljo programi, ki jih obiskovalci zlahka vključijo v svoj vsakdan – tudi če pridejo le za nekaj ur, da si napolnijo baterije. Z magnezijevimi kopelmi, savnami in terapijami jim omogočajo, da se regenerirajo in sprostijo tako telesno kot tudi mentalno. Z novostmi, ki so jih pripravili, pa so zadovoljni tudi obiskovalci. »Z začetkom zimske sezone smo že prejeli veliko pozitivnih odzivov, ki dajejo dodatno energijo celotni ekipi. Naši obiskovalci opažajo izboljšano prostorsko zasnovo, ki jim omogoča več zasebnosti in bolj celovito sprostitev. Pohvale pogosto dobivamo za ločen vhod, novo recepcijo in prostorne preoblačilnice, ki zagotavljajo prijetno in nemoteno izkušnjo od začetka do konca. Obiskovalci še posebej cenijo zeliščno savno in našo skrb za uporabo lokalnih naravnih učinkovin, kar nudi dodatno vrednost njihovemu obisku,« je povedala Keršič Razingerjeva in dodala, da jim te povratne informacije potrjujejo, da so z vizijo prenove na pravi poti. Dajejo pa jim tudi navdih, da se še naprej trudijo za prijetno izkušnjo vsakogar, ki obišče Wellness Atlantis.
Konsistentost, sodoben ambient in prijazna uporabniška izkušnja
»Z novo podobo prostora smo želeli doseči troje. Prvi cilj je bila konsistentna uporabniška izkušnja, ki se začne z obiskom naše spletne strani in se nadaljuje skozi celoten obisk – od prihoda in koriščenja storitev pa vse do odhoda. Želeli smo, da se obiskovalec že ob prvem stiku počuti povabljenega v prostor, kjer je vse zasnovano za njegovo sprostitev in udobje,« je o ciljih prenove povedala direktorica Vodnega mesta Atlantis. Njihov drugi cilj je bil ustvarjanje sodobnega wellness ambienta, ki sam po sebi obiskovalcu že na prvi pogled sporoča občutek miru in regeneracije. Navdih so črpali iz umirjenih barvnih in svetlobnih palet, ki jih najdemo predvsem v naravi. »Naš tretji cilj je bil prijaznost do uporabnika, saj smo želeli, da vsak kotiček wellnessa obiskovalcem nudi udobje in zasebnost. Tako smo na primer na podlagi tržnih raziskav smo ugotovili, da obiskovalce najbolj odbija gneča, zato smo zasnovali prostore, ki omogočajo intimnost in občutek zasebnosti. Drug primer so prostorne preoblačilnice v garderobah, ki smo jih opremili z rahlo zatemnjenimi ogledali, udobnimi sedeži in močnimi sušilci za lase, saj želimo, da tudi ob odhodu nič ne zmoti sproščene izkušnje,« izpostavlja sogovornica.
Stalno sledijo trendom v industriji dobrega počutja
Pri oblikovanju novih izkušenj za goste v Wellnessu Atlantis stalno sledijo trendom v wellness industriji. »Nenehno spremljamo, kako se spreminjajo potrebe in pričakovanja obiskovalcev, da jim lahko ponudimo najbolj sodobne in učinkovite pristope. Redno obiskujemo sejme, konference in seminarje, kjer spoznavamo nove prakse in tehnologije, ki jih nato vključimo v našo ponudbo. To so dogodki, ki nam služijo kot zakladnica idej za prihodnost in omogočajo vpogled v razvoj industrije,« pripoveduje Keršič Razingerjeva. O novostih, ki jih pripravljajo, obiskovalce obveščajo preko različnih kanalov, saj želijo, da informacije dosežejo čim širši krog ljudi. »Ključni kanal za redne obiskovalce je naš redni e-novičnik, kjer jih obveščamo o novih storitvah, ekskluzivnih ponudbah in posebnih dogodkih v Wellnessu Atlantis. Poleg tega aktivno komuniciramo na družbenih omrežjih, kjer ves čas predstavljamo naše prenovljene prostore in programe. Sodelujemo tudi z vplivneži, ki nam pomagajo pri širjenju novosti in s svojim vplivom nagovarjajo širšo javnost,« razlaga Nataša Keršič Razinger.
Jasna vizija za prihodnost
Njihova vizija za prihodnost je jasna: zagotoviti, da Wellness Atlantis ostane vodilno mesto sprostitve in dobrega počutja, ki sledi svetovnim trendom in hkrati posluša želje obiskovalcev. Zagotavljajo, da lahko obiskovalci pričakujejo še več posodobitev in novosti. Njihova vizija temelji na tem, da wellness izkušnjo še naprej prilagajajo novim generacijam, ki vse bolj cenijo skrb zase in celostno dobro počutje. »Pri tem redno spremljamo trende v wellness industriji in jih kombiniramo s povratnimi informacijami naših gostov, saj želimo ustvariti ponudbo, ki odgovarja na njihove konkretne potrebe. Naš cilj je razviti programe, ki nagovarjajo različne ciljne skupine, od rednih obiskovalcev do tistih, ki šele odkrivajo pomen dobrega počutja. Vsaka nadgradnja, ki jo uvedemo, je skrbno načrtovana, da omogoča sprostitev, regeneracijo in nova doživetja, ki se prilegajo tudi hitremu tempu sodobnega življenja,« sklene Keršič Razingerjeva.
Piše: Eva Peserl
Objavljeno v reviji SaMMozavestno