Najboljši oglasi Super Bowla 2025: Ko se zvezde in kreativnost združijo

Super Bowl ni le vrhunec ameriškega nogometa, ampak tudi eden največjih dogodkov v svetu oglaševanja. Vsako leto blagovne znamke tekmujejo, kdo bo ustvaril najbolj zapomnljiv oglas, in tudi letos ni bilo nič drugače. Pisali smo že o tem, koliko so podjetja pripravljena odšteti za »najbolj gledanih 30 sekund v letu«. Tukaj pa so najboljši oglasi Super Bowla 2025, ki so navdušili občinstvo.

Budweiser “First Delivery”

Budweiser je letos osvojil prvo mesto na Super Bowl Ad Meter anketi s svojim oglasom “First Delivery”. Oglas pripoveduje zgodbo o prvem dostavljavcu Budweiserja in vključuje čustvene prizore, ki so ganili gledalce.

Nike “Poudarek na ženskih športih”

Nike je po dolgem času ponovno predvajal oglas med Super Bowlom, tokrat s poudarkom na ženskih športih. To je bil njihov prvi takšen oglas po letu 1988, ki je poudaril pomen enakopravnosti v športu in navdihnil številne gledalce.

Doritos – “Abduction”

Doritos je letos predstavil oglas “Abduction”, ki je navdušil gledalce z domiselno zgodbo o ugrabitvi s strani nezemljanov. V humorni in dinamični pripovedi liki ugotovijo, da so nezemljani pravzaprav obsedeni z Doritos čipsom, kar pripelje do nepričakovanega preobrata.

Cetaphil – “Lil Wayne Special”

Cetaphil je v New Orleansu predvajal lokalni oglas z raperjem Lil Waynom, v katerem je napovedal izid svojega prihajajočega albuma “Tha Carter VI”. Oglas je bil nepričakovan, a je hitro postal viralen.

Foto: Getty Images

Update cookies preferences