V zadnjih letih je vplivnostni marketing, še posebej sodelovanje z mikro-influencerji, postal ključni del strategij številnih slovenskih podjetij. Mikro-influencerji, ki imajo med 1.000 in 10.000 sledilcev, pogosto vzpostavijo tesnejše in bolj pristne odnose s svojo publiko, kar vodi do večjega zaupanja in angažiranosti. Predstavljamo nekaj konkretnih primerov uspešnega sodelovanja med slovenskimi blagovnimi znamkami in mikro-influencerji.
Kozmetika Afrodita in mikro-influencerji
Kozmetika Afrodita že nekaj let uspešno sodeluje z vplivneži, ki na nevsiljiv način ustvarjajo prepričljive vsebine o njihovih kozmetičnih izdelkih. Pri izbiri vplivnežev dajejo prednost zaupanju in energiji ter jim omogočajo kreativno svobodo pri ustvarjanju zgodb. V času epidemije so promocijske aktivnosti preusmerili v vplivnostni marketing, kjer so vplivneži s svojimi objavami spodbujali obisk spletne trgovine in uporabo posebnih aktivacijskih kod, kar je omogočilo merjenje učinkovitosti kampanj.
Lidl Slovenija in vplivneži
Malinca in vplivneži zdravega načina življenja
Spletna trgovina Malinca, specializirana za zdravo prehrano in prehranska dopolnila, je v svojo strategijo vključila sodelovanje z vplivneži na področju zdravega načina življenja. Soustanoviteljica Nastja Kramer, ki ima tudi sama močno prisotnost na družbenih omrežjih, je izpostavila pomembnost sodelovanja z vplivneži pri promociji izdelkov Malince. To sodelovanje je pripomoglo k povečanju prepoznavnosti blagovne znamke in zaupanja med potrošniki.
Adrijana Dimec in blagovna znamka Mera
Blogerka in manekenka Adrijana Dimec je zasnovala lastno blagovno znamko Mera, ki vključuje brezčasna oblačila, oblikovana in šivana v Sloveniji, ter eliksir za nego las. S svojo prisotnostjo na družbenih omrežjih je uspešno promovirala blagovno znamko, kar je pripomoglo k njenemu hitremu uspehu in prepoznavnosti med sledilci.
Sodelovanje z mikro-influencerji omogoča slovenskim podjetjem, da na avtentičen način predstavijo svoje izdelke ali storitve ciljni publiki. Ključ do uspeha je izbira vplivnežev, katerih vrednote in vsebine se ujemajo z blagovno znamko, ter vzpostavitev dolgoročnega in zaupanja vrednega sodelovanja.