Hollywoodska vojna: od snemanja filma do 400-milijonske tožbe

V Hollywoodu vre nov škandal, ki sega od snemanja težko pričakovanega filma It Ends With Us do pravnega spopada, v katerem sta se znašla Blake Lively in Justin Baldoni. Kar je bilo sprva mišljeno kot projekt, ki izpostavlja problematiko partnerskega nasilja, se je hitro sprevrglo v niz obtožb, ki so postavile pod vprašaj profesionalno in osebno integriteto vpletenih.

Napeto snemanje in obtožbe

Film It Ends With Us, posnet po priljubljenem romanu Colleen Hoover,
je bil eden najbolj pričakovanih projektov leta 2024. A že med snemanjem so se začele širiti govorice, da je bilo ozračje na setu vse prej kot profesionalno.

Blake Lively, ki v filmu igra glavno vlogo, je decembra 2024 vložila tožbo proti Baldoniju, ki je poleg vloge tudi režiral film, in producentu Jameyju Heathu. Trdila je, da sta ustvarila “sovražno delovno okolje”, jo nadlegovala in prestopala meje profesionalnega vedenja. Med drugim naj bi Baldoni improviziral prizore poljubljanja brez predhodnega dogovora, Heath pa naj bi ji nenapovedano kazal video svoje žene med porodom. Omenila je, da prav tako niso imeli koordinatorja za intimne prizore, čeprav je zdaj Baldoni z dokazi pokazal, da je ona tista, ki ga je zavrnila. Prav tako ga je obtožila, da naj bi hodil v njen prostor na smenanjih, ko je dojila, kar je zdaj Baldoni potrdil, ampak je hkrati pokazal sporočila, da ga je ona povabila tja.

Njene obtožbe so odmevale v javnosti, še posebej, ker film govori prav o težavnih in nasilnih odnosih. Sprva so številni podprli igralko, saj je v intervjuju za The New York Times namignila, da sta Baldoni in Heath dolgo zlorabljala svoj vpliv in nadzor na setu.

Baldoni udari nazaj: 400-milijonska tožba

Zgodba se je hitro obrnila. Januarja 2025 je Baldoni sprožil protitožbo in zahteval neverjetnih 400 milijonov dolarjev odškodnine. Trdil je, da sta Livelyjeva in njen mož Ryan Reynolds skupaj s publicistko Leslie Sloane zrežirala medijsko kampanjo, ki naj bi mu uničila ugled in kariero.

Baldonijeva pravna ekipa, ki jo vodi odvetnik Bryan Freedman, je napovedala, da bodo na sodišču predstavili vse dokaze, vključno s sporočili, posnetki in pričevanji, ki naj bi dokazovali, da so bile obtožbe Livelyjeve “namenoma prenapihnjene in medijsko izkoriščene”. Baldoni zdaj trdi, da je bil v bistvu žrtev prirejenega napada na njegov ugled.

Poleg tega je Baldoni vložil tudi tožbo proti The New York Timesu, ki je sprva poročal o obtožbah Livelyjeve, a po njegovih besedah na enostranski in senzacionalističen način. Zahteva 250 milijonov dolarjev odškodnine zaradi obrekovanja.

Filmska promocija v senci škandala

Vse to je vrglo senco na promocijo filma. Livelyjeva se na dogodkih ni zdela posebej navdušena nad promoviranjem filma, kljub temu da obravnava temo, ki se ji je zdela tako pomembna pri njenih obtožbah. Prav tako je na intervjujih promovirala svoje izdelke za nego las, kar se je zdelo malo neobčutljivo. Na premieri avgusta 2024 v New Yorku je bila opazna napetost, z Baldonijem se nista pojavila skupaj na rdeči preprogi, kar je sprožilo dodatna ugibanja o razmerjih na snemanju. 

Prav tako so prišle na dan informacije, kjer je Baldoni priznal, da je Livelyjeva najela svojo postprodukcijsko ekipo in naredila verzijo filma, ki jo gledamo na ekranih, njegova verzija je bila veliko resnejša. Avtorica originalnega romana naj bi preferirala Baldonijevo verzijo.

Kdo ima prav?

Zdaj, ko sta obe strani predstavili svoje različice zgodbe, se postavlja vprašanje, kdo govori resnico. Je Livelyjeva res žrtev neprimernega vedenja v Hollywoodu ali je Baldoni tisti, ki je padel v past zrežirane medijske kampanje?

Pravni strokovnjaki menijo, da je Baldonijeva 400-milijonska tožba verjetno pretiran odziv, a hkrati opozarjajo, da lahko sodni proces razkrije nepričakovane podrobnosti, ki bi lahko spremenile percepcijo javnosti.

Sojenje je predvideno za marec 2026, do takrat pa bo ta primer verjetno ostal vroča tema v Hollywoodu in med oboževalci filma.

Piše: Eva Sorčan

Foto: Getty images

Update cookies preferences